فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از رفع تصرف سه هزار و ۵۳۰ متر مربع از اراضی طزرجان تفت خبر داد.

رفع تصرفسرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: با هماهنگی دادستان شهرستان تفت و کمک نیروی انتظامی سه هزار و ۵۳۰ متر مربع از اراضی ملی در دهستان طزرجان شهرستان تفترفع تصرف شد.

او ادامه داد: ارزش ریالی زمین های قلع و قمع شده بیش از ۳۰ میلیارد برآورده شده است.

سرهنگ مختومی اضافه کرد: در خردادماه امسال بیش از  یک هکتار از اراضی ملی استان یزد در قالب اجرای تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع و اجرای احکام قضایی و با دستور مقام قضایی قلع و قمع و رفع تصرف شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد ادامه داد: در این مدت مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان ها با کمک واحد حقوقی اداره کل و شهرستان های تابعه موفق به تشکیل ۳۶ فقره پرونده تخریب و تصرف ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع به مساحت بیش از  ۴/۵ هکتار شدند.

او در پایان تصریح کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه حریق، تخریب، تصرف، برداشت محصولات فرعی در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را به شماره ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.