سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان از خرید یک‌هزار و ۳۳۰ تن کلزا در سطح استان خبر داد.

خرید تضمینی کلزا در همدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود بکایی سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان از خرید یک‌هزار و ۳۳۰ تن کلزا تا روز ۲۴ تیرماه در استان خبر داد و اظهار کرد: کارخانه روغن‌کشی مجتمع کشت و صنعت خزل نهاوند کار خرید دانه‌های روغنی در استان را انجام می‌دهد.

بکایی با بیان اینکه در حال حاضر هر کیلو کلزا به قیمت تضمینی ۴ هزار و ۶۶۰ تومان خریداری می‌شود، گفت: روند خرید نیز به خوبی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه نداریم.

سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان در ادامه با اشاره به اینکه تامین کالاهای اساسی بازار عنوان کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۳۵۰ تن شکر بین خانوار و صنف صنعت در دست توزیع است.

او با اشاره به اینکه قیمت مصرف خانوار عمده فروشی برای هر کیلو ۶ هزار و ۳۰۰ تومان و صنف صنعت ۶ هزار و ۷۰۰ تومان است بیان کرد: امیدوارم با توزیع این کالا کمبودها رفع شود؛ بخشی از شکر نیز از طریق تولیدات چغندری که به تازگی تولید شده، وارد بازار می‌شود.

بکایی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در خصوص توزیع شکر نیست،گفت: فعلا برنامه‌ای برای توزیع برنج نداریم و شاید به زودی ابلاغی در این زمینه اعلام شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بلال
۲۲:۱۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
روستای‌مزرعه ‌مهد‌آباد