مدیران باشگاه پرسپولیس اگر تا ۱۶ مرداد مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت نکنند با محرومیت از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات رو به رو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، آن‌ها برای دریافت مطالبات خود  از سرخ‌ها به فیفا شکایت و خواستار دریافت کامل مبلغ قرارداد خود شدند.

 فیفا در پرونده برانکو، سرخ‌ها را به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو همراه با ۵ درصد سود بابت دیر کرد، محکوم و پس از اینکه تا مهلت قانونی نتوانستند پول مرد کروات را پرداخت کنند، خبر‌هایی مبنی بر محرومیت سرخ‌ها به گوش رسید که از سوی مدیران پرسپولیس تکذیب شد.


بیشتر بخوانید


حالا دارو بوسیچ وکیل برانکو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد، اگر مدیران باشگاه پرسپولیس تا (۶ آگوست) ۱۶ مرداد مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت نکنند با محرومیت از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات رو به رو خواهند شد.

پیش از این مدیران پرسپولیس بیان کردند که پرونده در دادگاه عالی ورزش (CAS) درحال پیگیری است که دارو بوسیچ بیان کرد: ما هیچ مدرکی درباره ارسال دفاعیات باشگاه پرسپولیس به دادگاه CAS ندیده ایم. اگر پرسپولیس هزینه تجدید نظر در دادگاه CAS را پرداخت کرده باشد، این دادگاه تا ۲ هفته به ما اطلاع می‌دهد که این باشگاه مدارک خود را ارسال کرده، اما یک ماه گذشته  و هنوز نامه‌ای به ما ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۱۰ ۲۷ تير ۱۳۹۹
وقتی پوا ندارن مجبور نیستن بازیکن بی کیفیت درجه هزار با پول بالا برا چشم هچشمی ومربی خارجی بیارن که نتونن پول بدن بعد هم فقط توی خونه خودمون شیرن توی آسیا که هیچ گربه هم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۷ تير ۱۳۹۹
تاریخ ثابت کرده ما تو شرایط سخت بهتر نتیجه میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۷ تير ۱۳۹۹
سلطانیفر باشه، لنگ هیچ بازیکنی نگیره همه بازیکناش هم برن بازم قهرمان میشه
تا الان همین اتفاق هم افتاده، برانکو و کالدرون رفتن، طارمی و.. هم رفتن، الان یحیی با یه مشت معلول داره جام میگیره
#معجزه_سلطانیفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۷ تير ۱۳۹۹
کاملا موافقم باباشون هیچوقت نمیزارن اوف نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۸ تير ۱۳۹۹
شما بهتر نیست یکم هم به جای هوچی گری فوتبال بازی کنید اینکه استقلال از بردن تیمهای قعر جدولی هم عاجزه به وزیر چه ربطی داره بهتره به جای این مغلطه ها یکم در مورد دروازبانی دروازبان صنعت نفت تو بازیهای امسال مقابل استقلال بررسی بشه که خیلی مشکوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۸ تير ۱۳۹۹
پرسپولیس برده چون اصالت داشته شخصیت قهرمانی داشته وگرنه همین پرسپولیس تا حالا دو بار به خاطر بدهی ازش 6 امتیاز کسر شده چرا همچین اتفاقی برای استقلال با اینهمه بریز و بپاش نمیفته چون حمایت وزیر رو داره
آخرین اخبار