مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: امسال بیش از ۲۱۷ واحد به مددجویان روستایی و شهری در استان تحویل داده شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  کرم یاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جامعه هدف بهزیستی اقشار نیازمند و بیمار هستند و در کنار این نیازمندی از معلولیت نیز رنج می‌برند.

وی با بیان اینکه این قشر باید به طور ویژه از سوی سازمان بهزیستی حمایت شود تا به جامعه هدف که، ولی نعمتان این نظام هستندخدمات‌رسانی بهتری صورت گیرد، عنوان کرد: در همین راستا امسال بیش از ۲۱۷ واحد به مددجویان روستایی و شهری در استان تحویل داده شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان اضافه کرد: از مجموع ۲۱۷ واحد مذکور ۱۸۰ واحد به خانواده مددجویان عادی و ۳۷ واحد به خانواده‌های دارای دو معلول تحویل شده است.

یاری با اشاره به خدمات‌دهی برای خانواده‌های دو معلول خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی ۳۶ میلیون بلاعوض و ۴۰ میلیون تسهیلات به این خانواده‌ها پرداخت می‌کند.

وی گفت: بهزیستی برای مناسب‌سازی مسکن چهار میلیون و چهارصد هزار تومان، برای مناسب‌سازی خودرو دو میلیون و دویست هزار تومان، کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی چهار میلیون و چهارصد هزار تومان و هر پنج سال یکبار، پرداخت کامل شهریه دانشگاه آزاد و پرداخت یک میلیون تومان برای خرید جهیزیه برای خانواده‌های دو معلول انجام می‌دهد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: مسکن ، مددجویان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.