حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر فرصت مدیریت فضای مجازی به جوانان انقلابی کشور داده شود این مهم را به بهترین وجه انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با نماینده مردم فرودس بشرویه سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی ظرفیت‌های فراوانی دارد که بالاترین آن ظرفیت ایمان خود مردم است و در وضع موجود نیز مجلس با کمال هوشیاری مسئله را اولویت بندی کرده است.

او افزود:اگر به استعداد‌های جوانان انقلابی کشور فرصت دهیم کار‌ها را به بهترین نحو احسن انجام می‌دهند، اما متاسفانه با جوانان برای تولید محتوای فضای مجازی همکاری نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ضربه اقتصادی که کشور از جهت طلا و ارز و کم ارزش شدن پول ملی محتمل شده است گفت: بخش عظیمی از این مشکلات به خاطر تبلیغات فضای مجازی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت:وضعیت فعلی مسکن بلایی است که وزیر قبلی راه و شهرسازی بر سر مردم در آورده و پس از شش سال افتخار می‌کرد تا یک خانه نساخته است.

او ادامه داد: اگرچه دولت که همین کارمند‌های معمولی هستند مطمئناً در قلبشان این است که به ایران کمک و خدمت کنند، اما وقتی یک وزیر یا مدیر منحرف باشد همه زیرمجموعه منحرف می‌شوند.

لزوم تصویب مشوق‌های قانونی فرزند آوری

او با اشاره به اینکه اگر مسائل اقتصادی جامعه حل شود مسئله جمعیت نیز به خود به خود حل خواهد شد گفت:، اما تا آن زمان باید صبر کرد بلکه باید مجلس مشاوره‌ای قانونی برای فرزندآوری و افزایش جمعیت در کشور تصویب کند که خانواده‌ها با دو فرزند بیشتر مشمول کمک‌های ویژه از (آمادگی تا دانشگاه) شود.

او افزود: کسانی که تفکر لیبرالی و پول بادآورده داران اعتقاد به فرزند بیشتر ندارند، اما پیکره مردم به خاطر مشکل اقتصادی نمی‌تواند فرزندان بیشتری داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز مسائل مختلف و کیفیت‌های گوناگون در حال حل شدن است قراردادی که اخیراً بین ایران و چین بسته شده است تحریم و معاملات دلاری را حذف می‌کند به این باغ خواهد شد و منحصر به کشور چین خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.