مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد گفت: روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد در حوزه اطلاع رسانی، رتبه نخست جشنواره روابط عمومی‌های برتر را کسب کرد.

جشنواره روابط عمومی‌های برتربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: در جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور ، روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد توانست رتبه برتر را در حوزه اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه کسب کند.

صالحی افزود: در نخستین دوره این جشنواره که به علت شیوع ویروس کرونا با تاخیر و به صورت مجازی برگزار شد، دبیرخانه جشنواره پس از بررسی پنج هزار مستند ارسالی از ۱۰۲ دانشگاه، پارک علم و فناوری و پژوهشگاه کشور از سال ۹۷ و نیمه اول سال ۹۸، روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد را به عنوان رتبه نخست بخش اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه اعلام کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اضافه کرد: روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد از سال ۱۳۹۴ تا کنون به شرکت روابط عمومی روماک برون سپاری شده و کلیه امور مربوط به روابط عمومی این نهاد به همت این شرکت و با نظارت پارک انجام می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار