سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر سپاهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره بازی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: بازی تیم ما برابر شاگردان قلعه نویی دشوار خواهد بود. به هر حال هر ۲ تیم  در حساس‌ترین وضعیت ممکن به هم خورده‌ اند. شرایط به گونه‌ ای است که ۳ امتیاز بازی فردا برای هر ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

او ادامه داد: سپاهان تیمی است که از نظر شخصیتی قابل احترام بوده و به خصوص با حضور قلعه‌نویی فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بازیکنان آماده بازی هستند.

سرمربی تراکتور درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی فردا با سپاهان اظهار کرد: فکر می‌کنم هر تیمی که فردا تمرکز لازم را داشته و بتواند از موقعیت‌هایش به نحو احسن استفاده کند، پیروز زمین مسابقه خواهد بود.

الهامی بیان کرد: مهم‌ترین دغدغه ما نبود تماشاگران‌ است. از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، بیشترین ضرر را تیم ما متحمل شده است چرا که پرشور‌ها و هواداران خود را در کنارمان نداریم، اما می‌دانیم که در بازی فردا دعا و دل‌هایشان همراه ما خواهد بود.

او در پایان گفت: سعی‌مان بر این است که فردا در وهله اول بازی خوبی ارائه کرده و سپس با ۳ امتیاز از زمین خارج شویم تا بتوانیم در ادامه مسیر کار راحت‌تری داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار