دلخواه از ثبت نام بیش از ۲ هزار راننده در سامانه کارا خبر داد.

ثبت نام بیش از ۲ هزار راننده در سامانه کارا

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : بیش از ۲۱۵۷ فعال بخش حمل و نقل جاده‌ای شامل رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل جهت دریافت وام ۶ و ۱۲ میلیون تومانی در سامانه کارا ثبت نام کرده و به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند.

او افزود: در راستای حمایت از رانندگان بخش حمل و نقل بین شهری اعم از رانندگان اتوبوسی، مینی بوسی، سواری، شرکت‌های حمل و نقلی که در ایام شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند می‌توانند از تسهیلات کرونا بهره‌مند شوند.

دلخواه اضافه کرد : اطلاع رسانی برای بهرمند شدن از وام‌های ۶ میلیونی و ۱۲ میلیون تومانی از طریق تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل بار و مسافر برون شهری انجام شده و رانندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir ثبت نام نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام بیان کرد : وام ۶ میلیون تومانی برای رانندگان بین شهری و وام ۱۲ میلیون تومانی برای شاغلان در شرکت‌های حمل و نقل با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا سرگزی
۱۲:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید بنده راننده اتوبوس جاده ای هستم نزدیک به سه ماه تو سامانه کارا برای وام شش میلیونی ثبت نام کردم ولی هنوز معرفی به بانک نشدم متشکرم پیگیر بشین
Iran (Islamic Republic of)
اتوبوس
۰۲:۲۷ ۲۸ تير ۱۳۹۹
2 ماه ثبت نام کردیم چیزی ندیدیم