جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی به صورت جدی با کسانی که امنیت جانی مردم را به خطر انداخته و کالاها به خصوص اقلام بهداشتی را احتکار کرده برخورد جدی می کند.

نیروی انتظامی با محتکران کالای بهداشتی برخورد جدی می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار قاسم رضایی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرمان رهبری مبنی بر همدلی مومنانه و پیشقدم بودن ناجا در این طرح گفت: مقابله با  کسانی که امنیت جانی مردم را به خطر انداخته و به احتکار و قاچاق  اقلام به خصوص  کالاهای بهداشتی در استان ها و مرزها می پردازند در دستور کار قرار داده ایم.

سردار رضایی با بیان این که قرارگاه مقابله با قاچاق بویژه در حوزه بهداشتی در نیروی انتظامی راه اندازی شده افزود: البته احتکار و قاچاق کالاها به خصوص در حوزه بهداشتی، در روزهای اول بیشتر بود،  اما با اطلاع رسانی به موقع مردم و اقدام های نیروی انتظامی و قوه قضاییه کاهش یافته است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: حفظ سلامتی جامعه در اولویت ما است و به همین منظور پلیس امنیت اقتصادی ما وارد عمل شده و سیستم بهداشت در استان ها نیز به صوررت جدی فعال است و با این روندی که در پیش گرفته شده چیزی به اسم احتکار و قاچاق در این حوزه دیگر نخواهیم دید.

او در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش جرایم در استان البرز اشاره کرد و افزود: در سه ماه  و نیم گذشته حدود هفت تن مواد مخدر در این استان کشف که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است، همچنین در حوزه کشف سرقت و سارقان نیز اقدام های خوبی صورت گرفت است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مشکل زیر ساخت ها به خصوص در ترددهای جاده ای را یکی از مهم ترین مشکلات این استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم که با اقدام های صورت گرفته و فعالیت های پیش روی شاهد توسعه هر چه بیشتر در بخش راه این استان باشیم.

انتهای پیام/خ
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.