رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد از افزایش ۱۵ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد، گفت: تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این شهرستان در سال ۹۸ در مقایسه با  سال پیش از آن، ۱۵ درصد رشد داشته است.

اوبا اشاره به افزایش چشمگیر آمار بیمه‌شدگان ورزش شهرستان محمودآباد، افزود:امسال در مقایسه با پارسال با افزایش ۱۵ درصدی بیمه‌شدگان ورزشی این شهرستان مواجه هستیم.

یوسفی با بیان اینکه کار‌های خوبی برای توسعه بیمه ورزشی ورزشکاران صورت گرفته است،گفت: ۴۵۲۵ نفر در ۱۰ ماهه پارسال  به صورت سازمان‌یافته تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند و امیدواریم این روند رو به رشد را در سال‌های آینده نیز ادامه یابد.

او افزود: یکی از مسائل امیدوار کننده در ورزش شهرستان روند روبه رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته بخش بانوان و گرایش بیشتر بانوان به سمت ورزش است.

یوسفی گفت: از بین ورزشکاران بیمه شده در ۱۰ ماهه سال ۹۸، تعداد ۲۷۳۳ نفر را آقایان و ۱۷۹۴ نفر را بانوان تشکل می‌دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد، رایزنی‌ها با اداره آموزش و پرورش و بخشداری‌ها و دهیاری ها را از جمله برنامه‌های مهم و و با اولویت این اداره عنوان کرد و افزود: تعامل با آموزش و پرورش، دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی و صدور کارت خدمات درمانی دانش آموزی و روستایی رشد قابل توجه آمار ورزشکاران سازمان یافته و برنامه‌های آموزشی مثمرمثمری را در پی خواهد داشت که به صورت جدی پیگیر این مساله هستیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار