بهره برداری از طرح گازرسانی به سه روستا و مسکن مهر شهرستان کوار و بهسازی خط انتقال آب به شهر طسوج آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در سفر عنایت الله رحیمی استاندار فارس به شهرستان کوار، طرح اصلاح و بازسازی خط انتقال آب آشامیدنی شهر طسوج آغاز و مقرر شد این طرح به طول ۴ و هفت دهم کیلومتر تا بهمن ماه به پایان برسد.

برای این طرح افزون بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

رحیمی، در بازدید از سد میرزای شیرازی کوار، از نماینده این شهرستان درخواست کرد  اعتبار صد میلیارد تومانی مورد نیاز این طرح را در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.

 گازرسانی به سه روستای باقی مانده از مجموع روستا‌های شهرستان کوار و مسکن مهر این شهر با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

او، پس از بازدید از پل ارتباطی روستای قصر احمدی به جاده اصلی، به اداره کل راه و شهرسازی فارس دستور داد این پل تا سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار فارس با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان کوار گفت: در این سفر ۲۰ مصوبه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی برای حل مشکلات این شهرستان مصوب شد که اجرای همه آن‌ها لازم است.

رحیمی با بیان اینکه دولت به مقوله معیشت توجه ویژه‌ای دارد، بیان کرد: دولت با حمایت از تولیدات داخلی و صادرات تلاش می‌کند تعادل بین تولید و عرضه برقرار و مشکلات معیشتی کمتر شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار