مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت:برای اجرای طرح‌های اقتصادی مهم در حوزه گردشگری سرمایه گذاران در شهرستان ابهر مورد حمایت قرار می‌گیرند.

سرمایه گذاری در حوزه گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در بازدید از دو مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری در حال ساخت شهرستان ابهر گفت: این مجتمع‌ها از مکان‌های ارزشمند شهرستان ابهر برای خدمات دهی، پذیرش و اسکان مسافران خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: احداث و ساخت مجتمع‌های بین راهی در این شهرستان با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سطح شهرستان نیز صورت می‌گیرد و حمایت از سرمایه گذاران از اولویت‌های این اداره کل است و در این راستا علاوه بر تامین تسهیلات، مشاوره‌های قبل از سرمایه گذاری نیز به متقاضیان ارایه می‌شود.

ارجمند افزود: برای اجرای طرح‌های اقتصادی مهم در حوزه گردشگری سرمایه گذاران در شهرستان ابهر مورد حمایت قرار می‌گیرند تا بتوان زمینه رشد و توسعه گردشگری در استان را شاهد باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان پیگیری تسهیلات برای برخی از طرح‌های گردشگری را از جمله اولویت‌های این اداره کل دانست و افزود: رونق حوزه گردشگری و توجه به ایجاد تاسیسات گردشگری در دستور کار قرار دارد.

مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری بین راهی به منظور ارائه خدمات به رانندگان و مسافران و گردشگران جاده‌ای احداث می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.