فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان نسبت به ارتقاء سطح کیفی وضعیت بهداشتی، تمام سعی خود را انجام دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان در ابلاغیه ای از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان خواست نسبت به ارتقاء سطح کیفی وضعیت بهداشتی، عمرانی و خدماتی این شهرستان اهتمام بورزند.

او افزود: تاکنون بیش از ۸۰۰بیمار خود قرنطینه در خانه هایشان، توسط ستاد اجرایی کرونا و با بهره گیری از عملکرد کمیته های شناسایی، اجرایی، انتظامی و پشتیبانی رصد شدند ضمن آنکه توصیه هایی مبنی بر انجام خود قرنطینگی خانگی و ایجاد مشاوره و همچنین دریافت اطلاعات معیشتی خانواده های نیازمند در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: با اجرای این طرح عملکرد کمیته‌های سه‌گانه به خوبی نمایان شده است و آمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به مدت مشابه ماه گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

موسوی تصریح کرد: از تمام شهروندان فهیم آبادانی می خواهیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، ستاد اجرایی مقابله با کرونای شهرستان آبادان را در مسیر عبور از وضعیت قرمز یاری کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.