نایب رئیس کمیسیون فرهنگی از پیشنهاد این کمیسیون برای حضور آقاتهرانی در ستاد ملی کرونا برای استفاده از ظرفیت هنری در زمینه بهداشت و درمان خبر داد.

غلامحسین منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه این کمیسیون در حال تشکیل کمیته‌های تخصصی است، گفت: از دو هفته گذشته به دنبال تعیین اولویت‌های کمیسیون فرهنگی بوده‌ایم و خوشبختانه پس از سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار مجازی با نمایندگان، حدود سه اولویت فرهنگی و اجتماعی  را مطرح کردند که مجلس از هفته پیش جزء برنامه‌های اصلی‌اش اعلام کرده بود و در نتیجه عزم پارلمان را برای پرداختن به آنها جزم کرد.

او با اشاره به اولویت‌های اعلام شده از سوی رهبر انقلاب ادامه داد: خانواده و جوانان و جمعیت، فضای مجازی و ساماندهی و استفاده بهینه از آن در جهت رونق کسب و کار و ضرورت مدیریت بهینه کرونا در شرایط فعلی از دغدغه‌های رهبری و کمیسیون فرهنگی است.


بیشتر بخوانید


منتظری بیان کرد: یکی از مصوبات کمیسیون فرهنگی این بود که سهم و نقش فرهنگ در مدیریت ملی کرونا تعریف شود. اگر این موضوع از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا پذیرفته شد، رئیس کمیسیون فرهنگی عضو ستاد مذکور قرار گیرد که هم از ظرفیت فرهنگ، هنر و ادب و هم از منابع و اعتبارات حوزه کرونا برای حمایت از پدیدآورندگان آثار هنری برای فرهنگ‌سازی در زمینه بهداشت و درمان استفاده شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار