سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در تهران، فعالیت میادین میوه و تره بار و ساعت کار این مراکز تغییر نکرده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن اشاره به اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در پایتخت و محدود شدن فعالیت برخی از اصناف و مراکز در این مدت و پیگیری‌های شهروندان از نحوه فعالیت میادین و بازار‌های میوه و تره بار و ساعت کار این مراکز اعلام کرد: هر گونه تغییری در ساعت کار و فعالیت میادین و بازار‌های میوه و تره بار صرفاً از سوی روابط عمومی این سازمان به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

این اطلاعیه می‌افزاید: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به وضعیت گسترش ویروس کرونا و هشدار‌های مراجع بهداشتی در این ارتباط، هنگام مراجعه به میادین و بازار‌های میوه و تره بار حتماً از ماسک و دستکش استفاده کرده و تا جای ممکن، فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

میادین و بازار‌های میوه و تره بار تهران به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان از ساعت ۸ صبح تا یک ظهر و از ساعت ۳ عصر تا ۸ شب مشغول به کار هستند و ساعت کار این مراکز خدماتی هیچ‌گونه تغییری نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.