رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز از وجود بیش از دو هزار و ١٠٠ میلیارد پروژه عمرانی بدون وقفه در سال ٩٩، در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر شیراز در آیین در کلنگ زنی سرای محله بنی هاشمی با اشاره به وجود بیش از دو هزار و ١٠٠ میلیارد پروژه عمرانی بدون وقفه در اجرا در سال ٩٩، اظهار کرد: علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی، اما شهرداری شیراز یکی از شهرداری‌های موفق در پیشبرد امور عمرانی در کشور است.

نوذر امامی بیان کرد: شهرداری شیراز در ابتدای فعالیت در دور پنجم شورای شهر در سال ٩٦، سه هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان بدهکاری داشت، اما امروز به مردم این کلانشهر اعلام می‌کنیم که با وجود این حجم از بدهی، اما اقدامات بزرگی انجام شد و در اقدام است و همچنان طی روز‌ها و ماه‌های آینده شاهر افتتاح پروژه‌های در حال اتمام خواهیم بود.

او افزود: یکی از این اقدامات ادامه خط دو مترو شیراز است که اکنون به فلکه امام حسین رسیده و امید است تا پایان این دور از فعالیت شورا، پایان خط دو مترو در این ایستگاه را اعلام کنیم.

عضو شورای شهر شیراز همچنین از کلنگ زنی خط سه مترو که از پل معالی آباد تا راه آهن ادامه دارد طی روز‌های آینذه خبر داد.

بذرافشان، شهردار منطقه ٥ شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: در راستای فعالیت‌های انسان محور که شعار شورای شهر و شهردار است، در یکی از محروم‌ترین محلات این کلانشهر پروژه سرای محله بنی هاشمی با زیربنای یکهزار ترمربع در دو طبقه کلنگ زنی شد.

او گفت: برآورد مبلغ اجرای این پروژه بدون احتساب هزینه‌های تملک، ٤ میلیارد و ٧٠ میلیون تومان در یک بازه زمانی یکساله است که امید است پس از یکسال تقدیم شهروندان شود.

بذرافشات بیان کرد: این مجموعه در راستای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی ویژه شهروندان این منطقه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.