مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس از ثبت رکورد جدید در نصب و راه اندازی ترانسفورماتور جایگزین در ایستگاه ملک مکان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با اعلام برقدار شدن ترانسفورماتور جدید در ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت ملک مکان شیراز، اظهار داشت: همکاری بی دریغ شرکت توزیع نیروی برق شیراز جهت پایداری شبکه از یک سو و اعمال کمترین خاموشی به مردم با فرهنگ شیراز از سویی دیگر موجب شد تا کار تامین، نصب و راه اندازی ترانسفورماتور جدید در این ایستگاه که فرایندی حداقل کار مستمر ۲ ماهه می‌طلبید در حداقل زمان ممکن و در یک برهه ۱۸ روزه به سر انجام برساند.

او با بیان اینکه راه اندازی ترانسفورماتور جدید در ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت ملک مکان شیراز رکوردی جدید در نصب و راه اندازی تاسیسات و ایجاد ظرفیت تامین و توزیع برق در استان فارس به ثبت رساند، اضافه کرد: این ترانسفورماتور اکنون در مدار بهره برداری قرار دارد و با تامین و توزیع برق پایدار شرایط را برای عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی برق در شیراز تسهیل می‌کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای شیراز از مشترکان برق و شهروندان خواست همچنان توصیه‌های مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف به ویژه در ساعت‌های اوج مصرف را مد نظر داشته باشند و افزود: تلاش همه نیرو‌های متخصص و مهندسان و کارشناسان، کارگران و پیمانکاران در راه اندازی ترانسفورماتور جدید این بود که برق پایدار و مطمئن در کوتاهترین زمان ممکن در دسترس شهروندان قرار گیرد.

او بیان کرد: نباید فراموش کنیم که همچنان باید الگو‌های مصرف بهینه را مد نظر داشته باشم و با رعایت توصیه‌های کارشناسی و احترام و حس و مسوولیت شهروندی برای عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی برق بکوشیم.

نصیری با اشاره به اینکه حوادثی مانند افزایش بار و اتصال ناگهانی درون ترانسفورماتور که علت اصلی بروز حادثه آتش سوزی در ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت ملک مکان شیراز بود موضوعی است که در قالب حوادث می‌گنجد، گفت: هر چند بروز این حوادث در شرایط کنونی که ما در تحریم‌های ظالمانه قدرت‌های استکباری قرار داریم کار را برای خادمان مردم و دلسوزان جامعه قدری دشوار می‌کند، اما، نیرو‌های عملیاتی و خادمان مردم با دلسوزی و ممارست و پشتکار و تلاش بی وقفه توانستند از قطع گسترده برق در مناطقی از شیراز پیشگیری کنند، اقدام به موقع نیرو‌های عملیاتی در مهار آتش سوزی ایستگاه ملک مکان شیراز و اتصال برق مناطق با اتخاذ راهکار‌های جایگزین و مدیریت بار موضوعی قابل تحسین است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اضافه کرد: همکاری و همراهی مردم شیراز در روز‌هایی که با بروز حادثه آتش سوزی در ایستگاه ملک مکان شیراز ما ۱۰ درصد از ظرفیت تامین برق را از دست دادیم نیز قابل تحسین است، همین همکاری‌ها باعث شد تا ضمن اعمال برنامه مدیریت بار تا زمان تامین ترانسفورماتور جایگزین از اعمال خاموشی نوبتی در شیراز جلوگیری شود.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۰۹:۰۹ ۲۶ تير ۱۳۹۹
وقتی پیمانکار جنس بی کیفیت چینی استفاده میکنه خوب معلوم اتیش میگیره و باعث خسارت و خاموشی نصف شهر میشه هیچ نظارتی روی اجناس نصبی نیست خواهشمندیم از باشگاه خبرنگاران جوان چرایی اتش گرفتن ترانسفور را پیجور شوند.
آخرین اخبار