رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از حمایت بی دریغ خود از قدس اشغالی سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری دنیا الوطن، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد او با وجود شیوع بیماری کرونا، از هیچ تلاشی برای حمایت از شهر قدس و ساکنان آن دریغ نخواهد کرد و آنچه امکان پذیر است را برای حمایت از آن بکار خواهد بست تا اجازه ندهد کسی آن را تصاحب کند.

وی این سخنان را در گفت و گویی تلفنی در نشست کمیته عالی قدس که ریاست آن را به جانشینی «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین بر عهده داشت، از دفتر خود در رام الله بیان کرد.

محمود عباس در این نشست بر لزوم همبستگی همگان در مقابله با کرونا از یکسو و ایستادن در یک صف در برابر توطئه‌هایی که پروژه ملی فلسطین را هدف قرار می‌دهد، از جمله طرح الحاق اسرائیل و یهودی سازی قدس از سوی دیگر تأکید کرد.

این کمیته همچنین راه‌های حمایت از شهر قدس اشغالی و ساکنان آن و در رأس آن تلاش برای پرداخت مبالغ مالی به مغازه داران در بخش قدیمی شهر قدس برای بحران کرونا که بر فعالیت آن‌ها تأثیر داشته را مورد بحث و بررسی قرار داد و برادامه فعالیت بیمارستان‌ها و تشکیل کمیته‌ای برای بررسی شماری از مسائل ویژه در بیمارستان المقاصد در کنار راه‌های آموزش مؤسسات ملی در شهر قدس تأکید کرد.

او همچنین گفت: ما طرفدار شهر قدس باقی خواهیم ماند و شکل اسلامی- مسیحی را در آن حفظ خواهیم کرد و از تمامی مردمان مان هم می‌خواهیم با یکدیگر همکاری کرده تا در برابر خطراتی که ملت ما و مسأله فلسطین را تحت تأثیر قرار می‌دهد، در تمامی سطوح به مقابله برخیزیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار