مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: در بحث سود و زیان انباشته شرکت فولاد اکسین به سود ۵۱۳ میلیارد تومانی رسید که ۱۰۰ برابر بالاتر از سال ۹۵ است.

  امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در بحث سود و زیان انباشته شرکت فولاد اکسن به سود ۵۱۳ میلیارد تومانی رسید که ۱۰۰ برابر بالاتر از سال ۱۳۹۵ است و توانستیم بسیاری از بدهی‌هایی گذشته را تسویه کنیم.

او افزود: سال ۱۳۹۸ در تولید به تناژ معادلی برابر ۷۲۰ هزار تن دست یافتیم و رکورد ۱۰ ساله این شرکت را به ثبت رساندیم، این در حالیست که ظرفیت اسمی کارخانه فولاد اکسین ۷۰۰ هزار تن است.

ابراهیمی بیان داشت: تولید ورق‌های فولادی مربوط به پروژه نفت و گاز از گوره به جاسک صورت گرفت و با توجه به اینکه سبد محصولات این شرکت ۵۳ درصد مربوط به ورق‌های API یا حوزه نفت و گاز است، پارسال توانستیم به این هدف نزدیک شویم و رکورد تولید ورق‌های API را در تاریخ ۱۰ ساله این شرکت به ثبت برسانیم.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: خرید قطعات و لوازم یدکی در سال ۹۸ نیز یکی دیگر از دلایل موفقیت‌های ما در آن سال بود که با خرید ۱۲۶ میلیارد تومان لوازم و قطعات یدکی منجر به بالا بردن میزان آماده بکاری تجهیزات و خط تولید گردید.

 انصاریان رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز بیان داشت: مجمع سالیانه فولاد اکسین برگزار شد و با تصمیمات راهبردی صورت گرفته در سال ۱۳۹۸ و تغییر رویکردها، این شرکت توانست با قطع ارتباط دلال ها، فروش کارمزدی خود را به فروش مستقیم و مالکیتی تبدیل کرده درآمد شرکت را بالا ببرد و این شرایط سخت را دگرگون کند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.