با وجود پیوستن بیاتلو به تیم فوتبال تراکتور، مسئولان باشگاه نود ارومیه همچنان امیدوارند سرمربی تیمشان از تصمیم خود منصرف شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  روز گذشته نام دستیاران جدید ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز اعلام شد که در میان آن‌ها نام وحید بیاتلو، سرمربی پیشین نود ارومیه به چشم می‌خورد.  

با وجود این که جدایی بیاتلو از نود و پیوستنش به تراکتور تبریز قطعی شده، اما مسئولان باشگاه نود همچنان امیدوار به بازگشت او هستند و تاکنون با گزینه دیگری برای هدایت تیمشان مذاکره نکرده اند.


بیشتر بخوانید


نود ارومیه با هدایت بیاتلو موفق شد نتایج خوبی را در لیگ دسته اول فوتبال کشور کسب کند و با ۴۸ امتیاز از ۲۹ بازی، در رده پنجم قرار دارد و یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود. به همین دلیل مسئولان باشگاه تمایلی برای از دست دادن مربی جوان و موفق تیمشان ندارند و در صددند بیاتلو را به نود بازگردانند.

در صورتی که بیاتلو با درخواست باشگاه نود ارومیه برای بازگشت به این تیم مخالفت کند، باشگاه ارومیه‌ای مذاکره با گزینه‌های دیگر را شروع می‌کنند تا در ۵ هفته باقی مانده لیگ یک سرمربی دیگری هدایت تیمشان را برعهده بگیرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار