رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: برای راه‌اندازی اماکن ورزشی ویژه جانبازان در استان‌های کشور برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شروین اسبقیان ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان اردبیل گفت: یکی از اولویتهای اساسی فدراسیون جانبازان و معلولان استعدادیابی رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان است که با همکاری سپاه، بسیج، وزارت ورزش و دستگاه‌های مربوطه این استعدادیابی برگزار می‌شود.

او از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی اماکن ورزشی ویژه جانبازان در استانهای کشور خبر داد و افزود: باجدیت در فدراسیون پیگیر این امر هستیم که در اسرع وقت اجرایی شود.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان اختصاص حداقل یک جلسه از زمان تمام سالن‌ها و مراکز ورزشی به فعالیت ورزشی جانبازان و معلولان خبر داد و این موضوع را تصویب شده دانست و افزود: نیاز است در این زمینه دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اسبقیان تجهیز سالن‌های اختصاصی ویژه جانبازان و معلولان را یکی از برنامه‌های فدراسیون عنوان و بیان کرد: این امر با همکاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان اجرا می‌شود.

او گفت: استان اردبیل قهرمانان بزرگی را در رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان به کشور تحویل داده است که این قهرمانان سرمایه‌های بزرگی هستند که برای کشور و این استان افتخارآفرینی کرده‌اند و ما قدردان همت و تلاش این بزرگان هستیم.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار کرد: متاسفانه برخی شهرهای استان اردبیل فاقد هیئت ورزشی جانبازان و معلولان هستند که باید تا یک سال آینده در تمام شهرهای بدون هیئت، رئیس هیئت انتخاب و هیئت ورزشی تشکیل شود.

اسبقیان حضور قهرمان بزرگ ورزشی در راس مدیریت ورزش استان اردبیل را افتخار بزرگ دانست و گفت: باید از این ظرفیت برای رشد و توسعه ورزش استان اردبیل استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از حمایت همه‌جانبه از قهرمانان رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان خبر داد و افزود: خوشبختانه از استان اردبیل ورزشکاران جانباز و معلول افتخارات بزرگی در عرصه‌های ملی، بین‌المللی و پارا المپیک کسب کرده‌اند که این باعث فخر و مباهات است.

سجاد انوشیروانی گفت: علی‌رغم محدودیت‌ها و کمبود برخی زیرساختها ورزشکاران جانباز و معلول اردبیلی توانسته‌اند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به اهتزاز درآورند و این افتخار بزرگی برای خطه قهرمان‌پرور استان اردبیل است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.