معاون فرماندار تربت جام گفت: مدیران اجرایی با توجه به شرایط قرمز کرونایی و جهت افزایش حساسیت ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان مستقر شدند.

حسن کاظمی معاون فرماندار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با توجه به افزایش فوتی‌های کرونایی شهرستان به ۶۴ نفر و ادامه شرایط قرمز کرونایی، جهت افزایش حساسیت‌های رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی توسط مردم از ظرفیت مدیران اجرایی استفاده شد.
 
او افزود: برای سلامتی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی بویژه توسط صاحبان صنوف، ۶ تیم نظارتی با حضور مدیران اجرایی در هفته دو روز با گشت زنی در سطح شهر، مسائل بهداشت فردی و اجتماعی را متذکر می‌شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: با ارزیابی که تا الان مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی صورت گرفته است صاحبان مغازه‌ها و نانوایی‌ها ۸۰ درصد، ادارات ۵۰درصد، داروخانه‌ها و دفاتر پیشخوان ۱۴درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند.

کاظمی بیان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی توسط سایر صنوف که فعال هستند، با متخلفین برخورد قانونی و قضایی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار