جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین گفت: برای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا باید هرگونه تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی در قزوین تعطیل شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان گفت: برای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا باید جشن‌ها، مراسم، همایش‌ها، کلاس‌های آموزشی، معارفه‌ها و هرگونه تجمعات عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

حبیبی افزود: با توجه به روند رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و شیوع بیش از حد انتظار این ویروس در استان و در صورت ادامه این شرایط احتمال ورود به پیک دوم بیماری وجود دارد.

او اضافه کرد: با توجه به این موضوع از دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود دستور‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند و سالن‌های آمفی تئاتر و میهمانسرا‌های قزوین، هیچگونه خدماتی ارایه ندهند و واگذار نگردند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان ادامه داد: خوشبختانه شرایط استان از نظر کرونا نسبت به استان‌های همجوار بهتر بوده، ولی آمار آن، کاملا شکننده است و اگر توجه لازم را به کرونا نداشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

حبیبی گفت: مردم باید در این شرایط ضمن مسوولیت اجتماعی، بیشتر به فکر سلامتی خود باشند و از حضور در تجمعات و مراسم دارای ازدحام پرهیز کنند.

او از اصحاب رسانه استان خواست مثل اوایل کار مقابله با کرونا با تحلیل‌های خود پای کار بیایند و پویش "من ماسک می‌زنم" را برای مقابله با این ویروس جریان سازی کنند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان اضافه کرد: هم اکنون استفاده مردم از فضای مجازی به واسطه کرونا دوسه برابر شده است و اگر این پویش تقویت شود نقش موثری در کنترل کرونا خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.