سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز از برگزاری نشست تخصصی بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی ویژه مدیران مدارس ابتدایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف چنانی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز گفت: در زمینه استفاده مدیران از نظرات و تجارب موفق سایر مدارس برای کیفیت بخشی به آموزش با توجه به شرایط ناشی از کرونا ویروس، نشست تخصصی بهبود و ارتقاء کیفیت آموزشی ویژه مدیران مدارس برگزار شد.

او افزود: با توجه به شرایط ناشی از کرونا ویروس ضروری است برای آمادگی هرچه بهتر بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، نشست‌های تخصصی بهبود کیفیت آموزشی را به صورت قطبی برگزار کنیم بنابراین طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی حوزه‌ی ابتدایی، مقرر شد این نشست‌ها بصورت قطبی و برای همه مدارس تشکیل شوند.

چنانی بیان داشت: برگزاری این نشست‌های فصلی بصورت قطبی تاثیر مهمی در فرآیند تعلیم و تربیت در مدارس ابتدایی این ناحیه در کنار تبادل اطلاعات و همفکری در زمینه افزایش راندمان کار‌های آموزشی - اجرایی در مدارس دارد و در زمینه شرکت آموزگاران در دوره‌های آموزشی و دانش افزایی، همچنین برای دانش آموزان پایه اول ورودی به پایه دوم برنامه ریزی‌های علمی راهبردی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.