مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره مسائل مختلف و وضعیت این تیم تبریزی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی اظهار کرد: تمرینات تیم ما بعد از بازی با استقلال شروع شد و اکنون آماده بازی با سپاهان هستیم. همچنین تیم ما به صورت منظم زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار می‌کند تا به اهداف و نتایج مد نظر خودمان برسیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره دیدار‌های معوقه لیگ برتر اظهار کرد: موضع باشگاه تراکتور و الهامی این است که سریع تکلیف بازی‌های عقب افتاده مشخص شود. از مسئولان کمیته انضباطی تشکر می‌کنیم که در سریع‌ترین زمان فارغ از رأی و نتیجه‌ای که ما هم به آن اعتراض داریم تکلیف را مشخص کردند. من پیگیر هستم که  بازی‌های عقب افتاده به خاطر شرایط جدول سریع‌تر برگزار شود و به هفته‌های آخر کشیده نشود. درخواست ما از فدراسیون فوتبال  این است که این مسابقات بعد از هفته ۲۵ - ۲۶ برگزار شود تا بازی‌های تیم ها به یک اندازه باشد.

سهرابی: برگزاری بازی های معوقه موضع باشگاه تراکتور است/  حاج صفی دوست دارد در تبریز بماند

هیچ شخصی به نظر ما درباره بازی های لیگ گوش نکرد

او درباره اعتراض تیم تراکتور به برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: به هر حال موضع خود را همان ابتدای مسابقات بیان کردیم، اما متاسفانه گوش شنوایی وجود نداشت.فقط باشگاه ما مخالف برگزاری مسابقات نبود بلکه اکثر باشگاه‌ها خواستار لغو مسابقات بودند.  

مدیرعامل تراکتور بیان کرد: به هر حال احترام خاصی برای باشگاه‌ها  قائل نشدند و هیچ شخص نظر ما را نشنید. به هر حال  ما  با وجود غیبت بازیکنان خارجی و مصدومیت چند بازیکن در مسابقات شرکت کردیم. تمرینات خود را در نبود تیم کامل بعد از اجبار در برگزاری مسابقات شروع کردیم. میمبلا نتوانست به تیم اضافه شود و یک بازیکن داخلی‌ که کرونا گرفت و در اختیار ما نیست. در ابتدای شروع مسابقات هم ۵ ـ ۴ بازیکن‌ ما به کرونا مبتلا شدند و این اتفاقات باعث شد تیم‌مان هیچ وقت کامل نشود.

موضع شجاعی برگزار نشدن مسابقات بود 

او درباره رفتار مسعود شجاعی در بازی با استقلال بیان کرد: توپ مسعود شجاعی با آمبولانس برخورد کرد و شیشه اش شکست. به هر حال مسعود شجاعی یکی از بهترین بازیکنان کشورمان است و موضع او و اکثر بازیکنان این بود که  مسابقات برگزار نشود، اما متأسفانه بازی‌ها برگزار شد. شجاعی

سهرابی درباره بازی تراکتور با سپاهان گفت: ما درصدد آن هستیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم. این دیدار یک بازی ۶ امتیازی است و هر ۲ تیم می‌توانند برای نایب قهرمانی تلاش کنند. بازی حساسی داریم و این دیدار برای کسب سهمیه برای ما مهم است و همه تمرکز خود را برای این بازی گذاشته‌ایم تا نتیجه کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور و شایعات جدایی حاج‌صفی خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنان ما قرارداد ۲ و ۳ ساله دارند. همچنین حاج‌صفی جزو بازیکنانی است که با باشگاه ما قرارداد دارد و او به حضور در تراکتور علاقه دارد و هیچ پیشنهادی ندارد و همه تمرکزش بر روی بازی‌ها است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار