فرماندار شهرستان نیکشهر گفت:بازماندگان از تحصیل باید قبل از شروع سال تحصیلی جدید شناسایی و جذب شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار نیکشهر در شورای آموزش و پرورش با تاکید بر رفع مشکلات تعلیم و تربیت شهرستان نیکشهر گفت: باید در قالب شورای آموزش و پرورش تصمیم گیری‌های عملی و موثر جهت توسعه کمی و کیفی در حوزه آموزش و پرورش اتخاذ شود.

او گفت: توسعه فضا‌های آموزشی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی و اجرای طرح‌های آموزشی و تحصیلی با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و خیرین شهرستانی و کشوری از اولویت‌های حوزه تعیلم و تربیت است.

فرماندار شهرستان نیکشهر با اشاره به مشکلات موجود در نظام آموزش و پرورش اظهار داشت: نیازمندی‌های این حوزه باید با حضور مسئولان و نخبگان آموزشی شناسایی شده تا برای آن راهکار‌های مناسب اندیشیده شود.

هاشمزهی ضمن تاکید بر جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل بیان کرد: دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سطح شهرستان بویژه در مناطق عشایری باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید شناسایی شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر افزود: ازدواج زودهنگام دانش آموزان دختر، خانواده‌های بد سرپرست، ممانعت از تحصیل دختران در برخی مناطق، عدم انگیزه، بیماری‌های صعب العلاج و فوت والدین از عوامل ترک تحصیل دانش آموزان در شهرستان است.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در پایان گفت: از تمام مردم، خیرین و نخبگان آموزشی شهرستان جهت کمک به توسعه فرهنگی شهرستان دعوت بعمل می‌آوریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار