معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار وسیله نقلیه جاده ای از ابتدای سالجاری تاکنون با نصب شبرنگ آشکار سازی شدند.

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت:سه هزار وسیله نقلیه شامل ۲ هزار و ۱۸۰ دستگاه وانت بار، ۵۰۰ دستگاه کامیون و ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت از ابتدای سالجاری تاکنون با نصب شبرنگ آشکار سازی شدند.

باقری افزود:برچسب‌های شبرنگ توزیع شده بهترین روش تشخیص این دسته از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در تاریکی شب به دلیل بازتاب نور توسط آن است که به دلیل کارایی و تأثیر بالا، تهیه و توزیع آن همه ساله در اولویت کاری این اداره‌کل قرار دارد.

او  توزیع ۳۰ عدد کپسول آتش‌نشانی در میان رانندگان وانت بار در مسیر‌های ارتباطی شهرستان زهک را از دیگر اقدامات حوزه ایمنی و ترافیک این اداره‌کل عنوان کرد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمام تلاش همکاران ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر ارتقا فرهنگ و دانش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در جاده‌های این استان معطوف است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.