معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای اسفند تا کنون ۱۰ دانشجو ی دانشگاه علوم پزشکی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند و هم اکنون بهبود یافته اند.

ابتلای ۱۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی به بیماری کووید ۱۹ سیده زهرا اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از روند بیماری در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان هزار و  ۱۵۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده در خوابگاه نصب شده است و ۶۳ هزار ماسک در بین دانشجویان توزیع شده است.

اصغری بیان کرد: از ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیر هزار دانشجو در خوابگاه ساکن شدند که از این تعداد ۴۰۰ دانشجو امتحانات خودشان را به صورت مجازی انتخاب کردند و خوابگاه را ترک کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان  ادامه داد: هم اکنون ۶۰۰ دانشجو در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد که دندانپزشک، پرستار و اینتر هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه دانشجویان روزانه روزانه ۲ تا ۳ مرتبه تب سنجی و غربالگری می‌شوند گفت: دستگاه تب سنجی دیجیتال به مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای خوابگاه خریداری شده است.

اصغری تاکید کرد: از شنبه گروه دوم دانشجو‌های دانشگاه علوم پزشکی وارد خوابگاه می‌شوند که پیش بینی می‌شود هزار و ۱۰۰ دانشجو ساکن خوابگاه شوند.

او یادآور شد: برای گروه دوم دانشجویان ۷ هزار ژل ضد عفونی کننده به مبلغ ۹۰ میلیون تومان خریداری شده است و آنها برای برگزاری امتحانات و دروس عملی به دانشگاه می آیند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.