یکی از رهبران الحشد الشعبی از نتایج مرحله چهارم عملیات قهرمانان عراق پس از گذشت سه روز از آغاز آن سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، سازمان الحشد الشعبی عراق امروز دوشنبه از نتایج مرحله چهارم عملیات قهرمانان عراق پس از گذشت ۷۲ ساعت از اجرای آن سخن گفت.

صادق الحسینی، از رهبران الحشد الشعبی به پایگاه خبری المعلومه عراق گفت: نیرو‌های الحشد الشعبی نتایج بی نهایت مهمی را در زمینه مرحله چهارم عملیات قهرمانان عراق و در چارچوب مرز‌های دیالی عراق و به هنگام پاکسازی ۱۴ شهرستان در ۷۲ ساعت گذشته به دست آوردند.

صادق الحسینی در ادامه افزود: مهمترین چیزی که در این عملیات تا کنون حاصل شده به هلاکت رسیدن سه نفر از اعضای داعش و انهدام و خنثی سازی ده‌ها بمب بود. در این عملیات مناطق گسترده‌ای به خصوص در شمال و شرق استان دیالی پاکسازی شد.

او همچنین تأکید کرد این عملیات از لحاظ فراگیری تمامی شهرستان‌هایی که هسته‌ها و گروهک‌های تروریستی داعش در آن فعال بودند، موفق به نظر می‌رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: این عملیات به همراه راهکاری‌های حمایتی دیگر به مانند بازاستقرار نیرو‌ها در برخی از شهرستان‌های مهم همراه خواهد بود تا از این طریق، به هرگونه تحرکات گروه تروریستی داعش پایان بخشیده شود.

کمتر از یک ماه پیش نیز رسانه‌های خبری از آغاز مرحله سوم علمیات ضد تروریستی قهرمانان عراق خبر داده بودند.

یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق پیشتر با اعلام آغاز مرحله سوم عملیات قهرمانان عراق (ابطال العراق)، از پاکسازی و جستجوی بقایای عناصر گروه تروریستی داعش در مناطقی در استان صلاح الدین و حد فاصل ستاد‌های عملیات دیالی، سامراء و کرکوک خبر داده بود.

او در بیانیه‌ای تاکید کرده بود مرحله سوم عملیات قهرمانان عراق به دستور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیرو‌های مسلح، و با نظارت ستاد مشترک عملیات عراق از سه محور آغاز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار