معرفی شارژر ۱۲۵ واتی توسط اوپو

اوپو قصد دارد فناوری شارژ سریع ۱۲۵ واتی را برای نسل آینده در تاریخ ۱۵ جولای معرفی کند.

معرفی شارژر ۱۲۵ واتی توسط اوپوبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، محصولات خود را با باتری‌های بزرگی تولید می‌کنند تا آن‌ها شارژ بیشتری را در خود ذخیره کنند و گوشی مدت زیادی روشن بماند. اکنون، رقابت سر این است که کدام شرکت می‌تواند شارژری با قدرت بیشتر ارائه کند که بتواند سریع‌تر باتری بزرگ گوشی را شارژ کند.


بیشتر بخوانید


برنده رقابت شارژرهای گوشی‌های هوشمند کیست؟

شرکت اوپو چندین سال است که فناوری شارژ سریع گوشی‌های هوشمند را معرفی می‌کند و مدت زیادی است که برنده رقابت میزان واتی است که یک گوشی هوشمند می‌تواند بدون داغ کردن مادربردش، دریافت کند. این روزها، بالاترین میزانی که باتری یک گوشی می‌تواند با آن شارژ شود، ۶۵ وات است، اما اوپو در حال آماده شدن برای معرفی یک فناوری در تاریخ ۱۵ جولای است که گوشی را با توان ۱۲۵ واتی Super Flash Charge شارژ می‌کند.

انتظار می‌رود اوپو روز ۱۵ جولای با انتشار بیانیه مطبوعاتی به همه رسانه‌ها در مورد فناوری خود ارسال کند و حتی یک ایستگاه نمایشی کوچک و ظریف برای برخی از اعضای رسانه در چین برگزار کند. همه ما مشتاق هستیم تا بدانیم این روش شارژ کردن گوشی چه نوع فعل و انفعالاتی خواهد داشت و امیدواریم این شرکت شفافیت بیشتری در مورد معماری داخلی، خنک‌کننده و البته وقتی آن را در گوشی‌های هوشمند بازار خواهیم دید، ارائه دهد.

معرفی شارژر ۱۲۵ واتی توسط اوپو

اوپو، طلایه‌دار فناوری شارژ سریع

اوپو طی سالیان اخیر در شارژ سریع طلایه‌دار بوده است. این شرکت اولین شرکتی بود که گوشی‌های خود را با شارژر ۳۰ واتی ارائه کرد، فناوری شارژی که در حال حاضر، روی میان‌رده‌های شرکت ریلمی هم دیده می‌شود. اوپو اولین شرکتی بود که در ژوئن سال ۲۰۱۸ فناوری شارژ ۵۰ واتی SuperVOOC را همراه با گوشی اوپو Find X معرفی کرد. علاوه بر این، نباید فراموش کنیم که اوپو با ارائه گوشی Find X2 اولین شارژر ۶۵ واتی با فناوری شارژ سریع SuperVOOC 2.0 را عرضه کرد و به عنوان اولین شرکت شناخته شد که این فناوری را معرفی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار