مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت: پس از بازی آلومینیوم برابر علم و ادب از مسئولان سازمان لیگ فوتبال درخواست کردم نظارت بر بازی‌های پیش رو را بیشتر کنند.

یحیی بهاری، مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: کسانی که فوتبالی هستند و کارشناسان منصف می‌دانند نتایجی که نود در مسابقات این فصل گرفته، کاملا خوب بوده و موفقیت محسوب می‌شود. در کنار این عملکرد خوب این شانس  را داریم که با نهایت تمرکز در ادامه مسابقات حاضر شویم و اگر قسمت شد، با تلاش و همت بازیکنان و کادرفنی به لیگ برتر صعود کنیم.  

حریفان ما تا بُن دندان مسلح هستند

مدیرعامل باشگاه نود در ادامه گفت: برای ما این مهم بود که تیممان در جدول لیگ یک در قامت مدعی ظاهر شود. حریفان ما تا دندان مسلح هستند و از نظر مالی و امکاناتی با آن‌ها قابل مقایسه نیستیم، اما نتایجی که کسب کردیم چیزی از حریفان کم نداشت. از بازیکنان بابت تلاش هایشان تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم تا آخرین روز مسابقات، برای سایر تیم‌ها حریف قابل احترامی هستیم و خودمان را در جمع مدعیان حفظ خواهیم کرد.  

مطمئنم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با متخلفان برخورد خواهند کرد

بهاری در پاسخ به این سوال که در رقابت‌های فصل جاری تبانی میان تیم‌ها رخ داده گفت: پاسخ دادن به این موضوع در حیطه وظایف من نیست. اعتقاد دارم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دقت مسابقات را رصد  می‌کنند و در صورتی که مشکلی باشد، پیگیر خواهند شد. ما خودمان را مکلف می‌دانیم تیممان را به صورت کاملا سالم روانه مسابقات بکنیم. این که در پشت پرده اتفاقی می‌افتد یا نه، در حیطه وظایف من نیست و اگر تخلفی صورت بگیرد مطمئنم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با خاطیان برخورد خواهند کرد.  

دست تیمی که زد و بند کند، رو می‌شود

مدیرعامل باشگاه نود درباره بازی آلومینیوم اراک برابر علم و ادب تبریز  گفت: پس از این بازی از مسئولان سازمان لیگ درخواست کردم تا علاوه بر بازی آلومینیوم برابر علم و ادب، روی بازی‌های پیش رو بررسی و نظارت بیشتری داشته باشند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود. به هر حال شرایط به گونه‌ای است که شاید برخی‌ها بخواهند جور دیگر کار را دربیاورند، اما مسئولان سازمان لیگ، کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال بازی‌های لیگ یک را به خوبی رصد می‌کنند تا انشاالله حقی از تیمی ضایع نشود. اگر یک تیم بخواهد وارد زد و بند شود، مطمئنا دستش رو خواهد شد و مسئولان امر با خاطیان برخورد خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


زندگی بدون فوتبال دشوار است

او در پاسخ به این سوال که شیوه نامه های بهداشتی در مسابقات لیگ یک به خوبی رعایت می‌شود اظهار داشت: شرایط جامعه ما عادی نیست و فوتبال هم جدا از جامعه نیست. همه نگران شیوع این ویروس هستند. با این حال زندگی بدون فوتبال هم دشوار است و در ۳ ماهی که بازی‌ها برگزار نمی‌شد، دل همه ما برای فوتبال تنگ شده بود.  

نباید اجازه دهیم چرخه فوتبال متوقف شود

بهاری افزود: فوتبال تنها یک ورزش نیست و می‌توان گفت به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است. به اعتقاد من چاره‌ای نیست و اگر می‌خواهیم فوتبال همچنان در جریان باشد، تیم‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. در حال حاضر تمام جامعه و مشاغل مختلف درگیر این ویروس هستند و ما هم باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم و اجازه ندهیم چرخه فوتبال متوقف شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار