سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا در استان قزوین گفت: روند فوتی‌های ناشی از کرونا در قزوین دو و نیم برابر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا در استان گفت: به علت بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور در مراکز جمعیتی در حال حاضر شاهد افزایش تصاعدی روند فوتی‌های ناشی از کرونا در استان قزوین هستیم و این روند نگران کننده است.

حبیبی افزود: در روز گذشته تعداد ۵ نفر از شهروندان قزوینی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که این تعداد در مقایسه با روز قبل از آن ۲.۵ برابر و در مقایسه با هفته قبل ۵ برابر شده است.

او اضافه کرد: از ابتدای شروع ویروس کرونا در استان تاکنون ۳۲۵ نفر در استان جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا در استان گفت: در حال حاضر ۲۳۹ نفر بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که تعداد ۲۱ نفر از آن‌ها در وضعیت بدحال و نگران کننده قر ار دارند.

حبیبی گفت: بی توجهی همشهریان بویژه در هنگام خرید از بازار و حضور بانوان در مراکز پر جمعیت، جمعیت متراکم در تالار‌های پذیرایی، و بی توجهی به رعایت اصول بهداشتی در شبکه حمل و نقل عمومی از دلایل اصلی افزایش ابتلا به ویروس در روز‌های اخیر است.

او از شهرو ندان خواست خطر ویروس کرونا را جدی بگیرند و با توجه جدی به رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

حبیبی تصریح کرد: شرایط استان متزلزل و روبه بحران است و اگر مردم رعایت نکنند مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.