آقا محسنی گفت: درسه ماهه نخست امسال، ۸ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان وجه نقد ازصندوق‌های صدقات جمع آوری شده است.

آقا محسنی رئیس اداره هماهنگی و اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در سطح استان تهران ۳۶۷ هزار صندوق صدقات کوچک وجود دارد همچنین ۱۲ هزار و ۱۰۰ صندوق صدقات در اماکن و ۲۸ هزار و ۷۰۰ صندوق صدقات در معابر وجود دارد.

او با بیان اینکه جمع آوری مبلغ موجود در صندوق‌های صدقات در ماه‌های فروردین و اردیبهشت ممنوع بود، گفت: درحال حاضر با تدابیر اتخاذ شده مبالغ درحال تخیله است.

آقا محسنی افزود: درسه ماهه نخست امسال ۸ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان وجه نقد ازصندوق‌های صدقات جمع آوری شده است که در مواردی از جمله امورات معیشتی، درمان، جهیزیه، دانش آموزان، ودیعه مسکن و اجاره بها مصرف می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران افزود: در این روز‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور شهروندان می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین  پرداخت صدقات و نزورات خود را پرداخت کنند.

او با بیان اینکه همکاران ما در کمیته امداد با مشترکان همیشگی تماس می‌گرفتند و روش‌های نوین پرداخت صدقات را اعلام می‌کردند و با اعلام شماره حساب راه‌های پرداخت صدقات را تسهیل می‌کردند، تصریح کرد: هم وطنان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن بانی خیر، کد دستوری یو اس اس دی، و... صدقات خود را پرداخت کنند.

آقا محسنی ادامه داد: میزان صدقات جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش و یا کاهش چشم گیری نداشته است چراکه روش‌های جایگزین به خوبی توانسته جوابگوی روش‌های حضوری شود.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۷ تير ۱۳۹۹
من چون پدرم فوت شده و مادرم مریضه تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتم، تازه ازدواج کردم رفتم کمیته امداد و گفتم برای ازدواج من چه حمایتی میکنید، فر مودن: فقط سه میلیون پول نقد میدیم تمام !!! آخه مگه در این اوضاع تورم میشه با سه تومن هم جهیزیه خرید و هم انگشترو خرج عقد و عروسی را داد !!؟؟!
این چه حمایتی از یک دختره آخه؟؟؟
آخرین اخبار