معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: یکی از شعبات بانکی استان به علت مبتلا شدن کارکنان آن به کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: یکی از شعبات بانکی استان دارای ۶ نفر کارمند است که پنج نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا شده اند به همین منظور تا اطلاع بعدی هرگونه ارایه خدمات بانکی در این شعبه ممنوع است.

حبیبی اضافه کرد: بر اساس بازرسی‌ها و نظارت‌های به عمل آمده، برخی از بانک‌های استان اصول بهداشتی در مواجهه با بیماری کرونا را رعایت نمی‌کنند و متاسفانه اهتمامی به مسئله پیشگیری ندارند.

او تاکید کرد: بانک‌ها و شهرداری‌ها به علت مراجعه عدیده ارباب رجوع بیشتر از سایر دستگاه‌های اجرایی در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند که لازم است تمامی کارکنان، مشتریان و ارباب رجوع‌ها از ماسک استفاده کنند.

معاون سیاسی استاندار خاطرنشان کرد: بیماری کرونا درمان قطعی ندارد و تنها راه مقابله با این ویروس منحوس فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است که باید مورد توجه جدی آحاد جامعه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رجبی
۱۵:۰۳ ۲۳ تير ۱۳۹۹
با سلام ، منم یک کارمند هستم . حداقل ساعت کاری رو چند ساعت کم کنید. مثلا ۸ صبح تا ۱۳ . بخدا هیچی نمیشه . حتما ارباب رجوع هم برای خودش برنامه ریزی میکنه. حتما بایستی همه بگیرند تا فکری بشه.