فرهاد کاظمی گفت: با وجود شیوع کرونا برگزاری مسابقات فوتبال، سلامت جوانان کشور را دچار آسیب می‌کند.

فرهاد کاظمی سرمربی تیم بادران تهران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال  در شرایط کرونایی  کشور گفت: با وجود شرایط شیوع بیماری کرونا برگزاری مسابقات، سلامت جوانان کشور در عرصه فوتبال را دچار آسیب می‌کند و باید مسئولین برگزاری در این خصوص چاره اندیشی کنند.

با وجود کرونا برگزاری مسابقات فوتبال سلامت جوانان کشور را دچار آسیب می‌کند

کاظمی افزود: من دوست دارم بازی را ادامه بدهم اما نه در این شرایط سخت بیماری کرونا که جان جوانان کشور بیشتر از هرچیزی برای همه ارزش دارد.

او اضافه کرد: من نیم فصل اول در کمیته انضباطی خیلی از مسائل را گفتم اما متاسفانه نه جلوگیری شده و نه اقدامی نشده و بدتر از آن چیزهایی که نباید دارد در لیگ یک اتفاق می افتد.

سرمربی تیم بادران تهران که در پایان بازی تیمش با خوشه طلایی ثنای ساوه گفت و گو می‌کرد ضمن ابراز رضایت از نتیجه این بازی بیان کرد: بازی خوب و تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم و تیم خوشه طلایی در این دیدار نشان داد که دارای شایستگی و قدرت در بین تیم‌های حاضر در لیگ است.

در هفته بیشت و نهم لیگ دسته یک، خوشه طلایی ۲ بر ۳ نتییجه را به میهمانش بادران تهران واگذار کرد و با یک امتیاز کمتر از مس کرمان و کسب ۴۹ امتیاز از دیدار‌های خود، همچنان در جایگاه چهارم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

خوشه طلایی در هفته‌ی آتی و در هفته‌ی سی ام مسابقات لیگ یک به ترتیب به مصاف نود ارومیه خواهد رفت تا شانس صعود خود به لیگ برتر را در دوران کرونا امتحان کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.