در #تهران_ما موضوع تعیین تکلیف اسناد برخی از املاک اهالی اسلام آباد در منطقه ۲ تهران بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان خواستار پیگیری آخرین وضعیت تعیین و تکلیف اسناد برخی از املاک اهالی اسلام آباد در منطقه ۲ شهرداری تهران شد.

زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در توضیح آخرین وضعیت تعیین تکلیف اسناد برخی از املاک محدوده اسلام آباد در محدوده منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: مشکل اهالی اسلام آباد در غرب تهران به مانند مشکل‌های اهالی ده ونک است که موضوع از سوی مدیریت شهری دنبال می شود.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی شهرداری و شورای شهر تهران کمیته ای ویژه برای رسیدگی به اسناد املاک محدوده اسلام آباد تشکیل شد.

نژاد بهرام ادامه داد: در کمیته تشکیل شده یکی از نمایندگان سازمان نوسازی شهر تهران نیز حضور دارد تا بتواند به اهالی مشاوره های لازم در این حوزه را ارائه کند؛ زیرا یکی از مشکل‌ها در این بخش این است که بسیاری از شهروندانی که با مشکل اسناد املاک مواجه هستند اطلاعات حقوقی کمی دارند.

او بیان کرد: حضور نماینده سازمان نوسازی و نماینده حقوقی این امکان را به شهروندان ساکن در محله اسلام آباد می دهد تا بتوانند از حقوق خود دفاع کنند.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران افزود: مدیریت شهری به دنبال این است با برگزاری جلسه های متعدد با دیگر نهاد ها بتواند هرچه سریع‌تر مشکل اسناد برخی از املاک ده ونک و اسلام آباد را حل کند.


بیشتر بخوانید

انتقاد سخنگوی شورای شهر از تضییع بیت المال در معاونت شهرسازی
تعیین وضعیت باغ بودن چند پلاک ثبتی در شورای شهر
کلکسیون تخلف‌ها در پاساژ گوهری/ قطع درخت و تبدیل سرویس بهداشتی به مغازه شاهکار آقای مالک


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار