افزایش ۱۰درصدی تولید شیر خام در هفت سال گذشته/تولید گوشت قرمز ۱۷ درصد افزایش یافت

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه به افزایش ۱۰درصدی میزان تولید شیر خام استان در هفت سال گذشته اشاره کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه به افزایش ۱۰درصدی میزان تولید شیر خام استان در هفت سال گذشته اشاره کرد و گفت : میزان تولید شیر خام در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۳۱۷ هزار تن بود که با بسترسازی‌های لازم تولید این محصول مهم هم اکنون به بیش از ۳۵۰ هزار تن رسیده است.

او گفت : در سال ۹۲ تعداد ۱۶۰ واحد گاوداری شیری در استان کرمانشاه مشغول فعالیت بودند که این تعداد در سال ۹۹ به ۱۷۸ واحد رسیده است.

تولید گوشت قرمز ۱۷ درصد افزایش یافت

حاتمی به افزایش ۱۷ درصدی میزان تولید گوشت قرمز در استان کرمانشاه در هفت سال اخیر نیز اشاره کرد و افزود: میزان تولید گوشت قرمز در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۳۴ هزار تن بود که تولید این محصول مهم اکنون به بیش از ۴۰ هزار تن رسیده است.

او این میزان افزایش را در نتیجه افزایش واحد‌های تولید دام در استان دانست و افزود: در سال ۹۲ تعداد ۴۰۹ واحد گاوداری شیری، پرواربندی گوساله، پرواربندی بره، گوسفنداری داشتی در استان کرمانشاه مشغول فعالیت بودند که این میزان در سال ۹۹ به ۶۲۸ واحد رسیده است.

افزایش ۲۲ درصدی گوشت مرغ

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه، افزایش۲۲ درصدی میزان تولید گوشت مرغ در استان را از دیگر دستاورد‌ها دانست و ادامه داد: میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۵۸ هزار و ۸۵۷ تن بود که تولید این محصول مهم اکنون به بیش از ۷۲ هزار تن رسیده است.

 او گفت: در سال ۹۲ تعداد ۴۹۵ واحد مرغ گوشتی در استان کرمانشاه مشغول فعالیت بودند که این میزان طی سال ۹۹ به ۵۷۶ واحد رسیده است.

او به افزایش میزان تولید تخم مرغ در استان کرمانشاه در هفت سال اخیر اشاره کرد و گفت: این محصول با ۲۹ درصد افزایش به ۱۲ هزار تن رسیده است.

حاتمی افزود: میزان تولید مرغ در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۹ هزار و ۲۶۰ تن بود که اکنون به بیش از ۱۲ هزار تن رسیده است.

عسل ۱۶۰ درصد افزایش یافت

 میزان تولید عسل در استان کرمانشاه با ۱۶۰ درصد افزایش به پنج هزار ۴۵۵ تن رسیده است که به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه میزان تولید عسل در استان کرمانشاه، در سال ۱۳۹۲، در حدود ۲ هزار ۱۰۰ تن بود که اکنون به بیش از پنج هزار و ۴۵۵ تن رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار