یزد از وضعیت هشدار خارج شد

استاندار یزد گفت: با تدوین برنامه بازرسی جامع و اجرای آن در سطح استان و نیز همکاری خوب مردم، یزد از وضعیت هشدار خارج شد.

کرونا ویروسبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدعلی طالبی استاندار یزد در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: پس از قرار گرفتن استان در شرایط هشدار، با تشکیل جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و تدوین برنامه بازرسی جامع و اجرای آن در سطح استان و نیز همکاری خوب مردم، مدیریت موثری برای خروج از این شرایط اعمال شده است.

او افزود: وضعیت و رفتار ویروس کرونا ناپایدار بوده و نمی‌توان هیچگونه پیشینی‌ از آینده داشت با این حال موضوع قطعی این است که رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم تاثیر بسیار زیادی بر مدیریت این بیماری خواهد داشت و به همین دلیل باید این راهبرد را ادامه دهیم.

طالبی ادامه داد: بازرسی از ادارات و مراکز مختلف باید با جدیت دنبال شود و فرمانداران با نظارت بر عملکرد تیم‌های بازرسی، شرایط اطمینان بخشی را برای مردم ایجاد کنند.

استاندار یزد در پایان تاکید کرد: زمینه‌ها و اقدامات لازم برای بازرسی بیشتر و دقیق تر بر مراکز صنعتی و واحد‌های کارگری از سوی اداره کل کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت انجام شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار