فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۳۸۹ کیلوگرم تریاک با تلاش و کار‌های اطلاعاتی پلیس کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی  انتظامی استان کرمانشاه  گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت اعضای دو باند که قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان‌های جنوبی کشور به کرمانشاه را داشتند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی اعضای یکی از باند‌ها شده و پس از مدتی تعقیب نامحسوس خودروی آن‌ها که دو دستگاه کامیون و پژو ۴۰۵ بود را در ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند.

جاویدان بیان کرد: پس از توقیف خودرو‌ها و در بازرسی‌های صورت گرفته، ۱۰۴ کیلوگرم تریاک کشف و چهار نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین با شناسایی اعضای باند دوم و اینکه قرار است به وسیله یک دستگاه کامیون مقدار زیادی تریاک را منتقل کنند، کار‌های اطلاعاتی لازم را انجام دادند.

او بیان کرد: با ردیابی کامیون مورد نظر در استان فارس، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز گزارش و کامیون مورد نظر توقیف شد.

جاویدان ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از این کامیون ۲۸۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان اعضای این دو باند ادامه دارد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.