مراسم تجدید بیعت با شهید گمنام، امروز در محل سالن شهدای گمنام اداره اوقاف و امورخیریه کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تجدید بیعت با شهید گمنام، امروز در محل سالن شهدای گمنام اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان کرمان با حضور کارمندان اداره کل و ناحیه یک و دو اوقاف شهر کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام جلالی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهیدان شاهدان فردای قیامت هستند.

او با بیان اینکه شهیدان در روز قیامت، شاهد بر اعمال انسان‌ها هستند، افزود: شهدا الگوی صبر، مقاومت و تقوا برای انسان‌ها در دنیا محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام جلالی بیان داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گرامیداشت صبر، مقاومت و ایثار و از جان گذشتگی جوانان در راه دین مبین اسلام و نظام اسلامی است. 

او تصریح کرد: جامعه و جوانان ما برای رسیدن به تمدن و برافراشتن پرچم نوین اسلامی، نیاز به تربیت و الگو دارند که شهید سلیمانی یکی از این الگوها است.


بیشتر بخوانید: 

کرمان میزبان ۷شهید گمنام خواهد بود


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) و روایتی از پیامبراسلام، گفت: تمام صفات خوب دنیوی و اخروی در وجود حضرت زهرا (س) است و فاطمه (س)  برترین انسان در روی زمین محسوب می‌شود.

او بیان داشت: وجود مقدس حضرت زهرا (س) برای تمام عالم بشریت با برکت بود و همه انسان‌ها در همه اعصار می‌توانند از این وجود مقدس به عنوان کامل‌ترین الگوی رفتاری و عملی بهره ببرند.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۰۷:۲۹ ۱۰ دی ۱۳۹۹
عالی
آخرین اخبار