مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری نشست قالیباف با وزرای اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی جهت شناسایی راهکار‌های تامین ارز برای کالا‌های اساسی خبر داد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری نشست محمدباقر قالیباف با وزرای اقتصاد و دارایی، نفت، جهاد کشاورزی، سرپرست صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی از فردا (دوشنبه، ۲۳ تیرماه) در مجلس شورای اسلامی خبر داد و درباره هدف از برگزاری این جلسه گفت: در راستای رهنمود‌های مقام معظم رهبری و به منظور تعامل موثر و هم افزایی قوای سه گانه برای حل مسائل و مشکلات اصلی کشور موضوع راهکار‌های تامین ارز برای کالا‌های اساسی در جلسه‌ی تخصصی فردا با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه علاوه بر وزرای صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی، نفت و جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی، رؤسای کمیسیون‌های صنایع و معادن، اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات نیز حضور دارند.


بیشتر بخوانید


او در تشریح اهداف این جلسه، اظهار کرد: می‌توان با هم افزایی ابزار‌های تقنینی و نظارتی مجلس و ابزار‌های اجرایی وزارتخانه‌های دولتی، تدابیر لازم برای تامین ارز موردنیاز برای کالا‌های اساسی را اتخاذ کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار