مدیرکل بهزیستی البرز گفت: مبلغ دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۶۶ نفر در سه ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به صورت ویدئو کنفرانس گفت: در سال گذشته ۸۷۴ نفر از مددجویان بهزیستی در مجموع به مبلغ ۳۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند و در سه ماهه اول امسال نیز دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان تسهیلات به ۶۶ نفر پرداخت شد.

او در بخش دیگری در خصوص برنامه‌های هفته بهزیستی گفت: حضور در گلزار شهدا، نشست خبری با اصحاب رسانه به صورت ویدیو کنفرانس، مانور اورژانس اجتماعی، افتتاح خیریه اشتغال و کارآفرینی، افتتاح مرکز جامع درمان اعتیاد، اهدا لباس مخصوص افراد دارای معلولیت به بهزیستی سراسر کشور در مرکز استان از جمله این موارد است.

حیدری گفت: افتتاح مواردی از جمله کارگاه قالی‌بافی ویژه ناشنوایان، افتتاح کلینیک بلع و دهان، کانکس کاهش آسیب در شهرستان کرج و فردیس وهمچنین ساختمان اورژانس اجتماعی فردیس و موبایل سنتر در این شهرستان از دیگر اقدامات اجرایی بهزیستی استان در هفته پیش رو است، در کنار آن افتتاح مرکز اقامتی پیام راه نور نظرآباد و بهره برداری طرح‌های اشتغال زایی در این شهرستان را نیژ خواهیم داشت.

او با بیان این که کل مسکن تحویل داده شده به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان البرز در سال ۹۸ برابر ۶۹۳ واحد بوده است، گفت: در سال جاری نیز تاکنون ۵۰ واحد محقق شده است.

او اعتبار جلب و جذب شده خیران توسط مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرز در سال ۹۹ را برابر دوازده میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

حیدری تعداد افرادی که در سال گذشته حائزشرایط بیمه بوده اند را ۶۶۲ نفر برشمرد و گفت: در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی مشتمل بر کمک‌های نقدی، غیرنقدی و خدماتی نیز در سال گذشته رقمی بیش از ۳۱ میلیارد تومان حاصل شد.

او افزود: یک مرکز جامع درمان اعتیاد برای مردان و یک مرکز نیز برای زنان در استان البرز ایجاد شده که در کنار آن بالغ بر ۲۱ پایگاه سلامت روان محلی و ۹ گروه همیار نیز در سطح محلات و مناطق آسیب دیده دایر شده است.

حیدری در بخش دیگری با اشاره به توزیع بسته‌های حمایت غذایی میان ۱۵ هزار و ۶۷۰ نفر از اقشار آسیب دیده از کرونا گفت: ارائه ماسک، دستکش، موادضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی نیز به مبلغ ۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال توسط مجموعه بهزیستی استان البرز عملیاتی شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.