نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:در زمینه گرانی، نگرانی شدید برای قشر آسیب‌پذیر داریم که باید مجلس یازدهم دولت را مکلف کند تا برای معیشت این قشر آسیب‌پذیر اقدامات اساسی انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید صادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ره‌آورد سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردستان ۱۵۰ میلیارد تومان بود؛ با سفر نوبخت به اردستان جاده اصفهان به اردستان بعد از ۲۰ سال امسال به پایان خواهد رسید.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث جاده‌های روستایی قول تخصیص ۳۰ میلیارد تومان دادند که این جاده‌ها وضعیت بهتری داشته باشند؛ همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان مشکلاتی داریم که باید شوکی بزرگ به این دانشگاه وارد بشود.

او تصریح کرد: در زمینه گرانی، نگرانی شدید برای قشر آسیب‌پذیر داریم که باید مجلس یازدهم دولت را مکلف کند تا برای معیشت این قشر آسیب‌پذیر اقدامات اساسی انجام شود.

طباطبایی‌نژاد در رابطه با انتخاب کمیسیون خود در مجلس گفت: استان اصفهان بیشتر درگیر موضوعات کشاورزی بوده و هست؛ بنابراین تعدادی از نمایندگان تصمیم گرفتیم برای احقاق حقوق کشاورزان و دامداران این استان و شهرستان به کمیسیون کشاورزی برویم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع کرونا و مجهز شدن بیمارستان‌ها در برابر این منحوس گفت: با مکاتباتی که با وزیر بهداشت انجام شد، یک عدد دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان شهید بهشتی اختصاص داده شد؛ اما از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گلایه داریم که در راه‌اندازی این دستگاه همکاری نمی‌کنند.

او ضمن تشکر از وزیر بهداشت اضافه کرد: مجوز بیمارستان محلی شهر زواره صادر شده است و به محض ساخت دو قسمت جدید در این بیمارستان چارت سازمانی آماده می‌شود؛ در دوران قبل از انقلاب پزشک‌های هندی و پاکستانی در ایران بودند، اما امروزه پزشک‌ها و متخصص‌های زیادی از شهرستان اردستان در کشور خدمت می‌کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.