مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان گفت: سرهنگ غلامعلی کفاش جانشین مرکز بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در سن ۵۰ سالگی شهید راه خدمت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان اظهارداشت: از ابتدای تاسیس بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان سرهنگ کفاش به عنوان پرستار آی سی یو و اورژانس وارد این بیمارستان شد و پس از آن به عنوان جانشین مرکز بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور ۳۳ سال خدمت صادقانه را به بیماران ارائه کرد.

او  بیان کرد: بر اساس شواهد، گزارشات و بررسی‌ها حضور سرهنگ کفاش سبب پیشرفت‌های زیادی در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان شد.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان گفت: سرهنگ کفاش مدیری خلاق، مبتکر، با اخلاق، دوستدار اهل بیت (ع) و ولایت بود و سخنان رهبری همیشه الگو و سرلوحه کار وی قرار داشت.

او  با تاکید بر اینکه شهید کفاش فرمانده شجاع و دلاوری بود؛ خاطر نشان کرد: وی همیشه در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف آماده ارائه خدمت به مردم بود و در چند ماه اخیر نیز در مبارزه با ویروس کرونا به صورت جهادی در کنار پرستاران و پزشکان حضور داشت و به مردم و بیماران خدمت رسانی می‌کرد.

حجت الاسلام رنجبر تصریح کرد: جانشین مرکز بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور در حین خدمت به بیماران کرونایی به این ویروس منحوس مبتلا و پس از ۱۲ روز تحمل این بیماری با وجود تمام تلاش کادر سلامت نیمه شب گذشته به یاران شهیدشان پیوست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین ریگی
۱۹:۱۷ ۲۷ تير ۱۳۹۹
سردار شهید را من۲۰سال است میشناسم به تک تک کسانی ک به نزد وی میامدند از هر قشری و گروهی ایستاده صحبت میکرد جهت احترام و تکریم..به جرات میگویم کسی ندیدم که با نیکی از او یاد نکند و شیفته خنده ها و محبتش نشود...تمام وقتش وقف مردم بود یک سپاهی مخلص بود راه میرفتیم صدایش میکردم فکرش دقدقه مردم بود سیل بود حاشیه شهر بود تشکیل بیمارستان سیار که خیلی مفید برای روستاها دور و نقطه صفر میرفت بود خلاق بود...شهادت برازنده این برادرم بود چون کارش رفتارش تلاشش به عشق و رضای خدا بود...
Iran (Islamic Republic of)
محمد کیخاجوان
۲۰:۲۵ ۲۲ تير ۱۳۹۹
روحش شاد. انشاءالله با اهل بیت علیهم السلام محشور و همنشین شوند.. ایشان انسان شریفی بودند که از هم روستایی های ما در سالهای قدیم و رفیق پدرم بودند. روستای سکوهه سیستان
آخرین اخبار