مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: رونق صنعت گردشگری در مناطقی همچون شهر آبی بیگلو در استان که دارای ظرفیت‌های بالایی برای جذب گردشگر هستند، با سرمایه گذاری ویژه میسر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل ظهر امروز در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی آبی‌بیگلو گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری شهر آبی‌بیگلو که منطقه‌ای بکر و دارای جاذبه‌های متعددی است، در حد بالایی قرار دارد و در راستای رونق هر چه بیشتر ظرفیت‌های این منطقه تلاش لازم را انجام می‌دهیم.

او با اعلام آمادگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در انجام اقدامات برای توسعه شهر آبی‌بیگلو بیان کرد: برای رونق صنعت گردشگری در این شهر باید به دنبال سرمایه‌گذاری ویژه همچون پل معلق هیر در منطقه باشیم چرا که ظرفیت این منطقه بسیار بالاتر از برخی مناطق همچون هیر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با تاکید بر تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری شهر آبی‌بیگلو در مسیرهای گردشگری به ویژه در مسیر فندقلو افزود: انجام چنین اقدامات تبلیغی زمینه برای دعوت از سرمایه‌گذاران به منطقه را فراهم می‌آورد.

فلاحی راهکار توسعه اقتصادی آبی‌بیگلو را توجه به بخش گردشگری دانست و گفت: آب و هوا و طبیعت آبی‌بیگلو ظرفیتی عظیم برای تبلیغ گردشگری در منطقه است که انتظار می‌رود اعضای شورای شهر و شهردار آبی‌بیگلو به این حوزه توجه اساسی داشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.