گازرسانی به مناطق ۲ هزار و ۳ هزار تنکابن تا سال ۱۴۰۰ تکمیل و بهره‌برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه گازرسانی به مناطق ۲ هزار و ۳ هزار شهرستان تنکابن، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته گازرسانی به مناطق ۲ هزار و ۳ هزار شهرستان تنکابن تا سال ۱۴۰۰ تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

او افزود:برای گازرسانی به این مناطق پیش بینی بودجه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بود که تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و پیمانکاران مشغول به فعالیت هستند.

احمدپور گفت: فاز نخست این پروژه در حال اتمام است و تنها ۳۰۰ متر از آن باقی مانده که تا یک هفته آینده اتمام و سپس این فاز برای مرحله تست آماده می‌شود.

او با بیان اینکه خطوط انتقال گاز این پروژه‌ها باید تا قبل از فصل سرما به اتمام برسد، افزود: در قسمت بالا دست به طول ۱۳ کیلومتر به لحاظ سختی مسیر در اجرا با مشکلاتی مواجه هستیم که با جلساتی که پیرامون آن برگزار می‌شود، این مشکلات برطرف خواهد شد.

احمدپور با اعلام این که گازرسانی در ۹ منطقه غرب مازندران در حوزه شهری ۱۰۰ درصد و در حوزه روستایی ۹۴.۵ درصد انجام شده است،گفت: برای لوله گذاری مسیر جاده الموت هم برنامه ریزی لازم صورت گرفته و قرار شد در هفته آینده پیمانکار این پروژه به منطقه اعزام شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: در حاضر ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری و ۹۴ درصد جمعیت روستایی مازندران از مزایای گاز طبیعی بهره‌مند می باشند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار