نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: از ابتدای مجلس یازدهم کارهای کارشناسی زیادی بر روی دوفوریت طرح مالیات بر مسکن خالی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با دو فوریت طرح مالیات با مسکن خالی، گفت:   یکی از مطالبات اصلی مردم  از مجلس یازدهم مسکن است، که در مورد آن از ابتدای مجلس اظهارات و موارد کارشناسی زیادی توسط نمایندگانی که در این حوزه متخصص  هستند، انجام شده است .

او افزود: بر روی دو فوریت طرح مالیات بر مسکن خالی کار کارشناسی شبانه‌روزی انجام شده است، دو فوریت این طرح برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ضرورت دارد.

طغیانی ادامه داد:امیدواریم با جزئیات و دست پر به نمایندگان طرح مالیات بر مسکن خالی را ارائه دهیم  تا مشکل گروهی از مردم در حوزه مسئله مسکن حل شود، اکنون  حدود دو و نیم میلیون مسکن خالی در کشور وجود دارد که نشان دهنده این است که  با کمبود مسکن مواجه نیستیم، لذا این طرح باید به سرعت در دستور کار قرار بگیرد.

او افزود: هیچ کار کوتاه‌مدتی غیر از این طرح مذکور در حوزه مسکن  نمی تواند انجام داد و کار‌های دیگری که در حوزه مسکن وجود دارد،  بلندمدت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۹۹
شبانه روزی ؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
احسنت
آخرین اخبار