رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان گفت: باشگاه‌های بیلیارد در استان تنها با رعایت نکات بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید شیرین کار رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان گفت: باشگاه‌های بیلیارد در استان خوزستان با رعایت نکات بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و بازرسان از این باشگاه‌ها سرکشی کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

او افزود: اگر کرونا ریشه کن شود بنا داریم امسال میزبان ۴ مسابقه کشوری باشیم و درصورت همکاری فدراسیون می خواهیم برای اولین بار میزبان مسابقات بین المللی باشیم و در صورت اخذ مجوز میزبانی، ما آمادگی لازم برای برای برگزاری مسابقات را داریم.

شیرین کار بیان داشت: بولینگ یک ورزش پرهزینه بوده و بخش خصوصی تمایل کمتری به سرمایه گذاری در این رشته دارد و برای احداث یک سالن بولینگ نیاز به ۱۵ میلیارد ریال هزینه است و موجب شده تا زیرساخت مناسبی در این رشته نداشته باشیم.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان تصریح کرد: در مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز مکانی برای ساخت سالن بولینگ و بیلیارد اختصاص یافته که امیدوارم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد همچنین ۳ سالن بولینگ زیر نظر بخش خصوصی در اهواز فعالیت می‌کنند که همکاری با اداره کل ورزش و جوانان و هیئت استان ندارند.

این مقام مسئول گفت: برخی از باشگاه‌ها بدون مجوز در حال فعالیت هستند که این موضوع به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گزارش شده است؛ و برخی از باشگاه‌ها نه تنها نگاه ورزشی ندارند بلکه اهمیتی به هیئت نمی‌دهند و این موضوع یکی از مشکلات جدی در استان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.