کرونا در خوزستان کاهش یافته است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان موارد بستری مبتلایان کرونا کاهش یافته است و درگیری تخت‌های ویژه کمتر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته قبل شاهد اوج بیماری کرونا ویروس در خوزستان بودیم و پس از آن روند کاهشی را طی کردیم، اما هنوز از پیک بیماری خارج نشده‌ایم و اخیرا میزان موارد بستری مبتلایان کاهش یافته و درگیری تخت‌های ویژه کمتر شد.

او بیان داشت: موضوع برگزاری اجتماعات تنها متوجه مدیران بهداشتی نیست بلکه مسئولان انتظامی نیز باید نظارت داشته باشند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و خودداری از حضور در اجتماعات بسیار ضروری است، چراکه هر جا آمار شیوع کرونا صعود کرد، دلیل آن برگزاری مراسم و رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی بود.

حسینی افزود: تذکرات ما به مسئولان سخت‌تر است و اقداماتی که باید در این شرایط انجام شوند را یادآور می‌شویم، اما در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز به صورت مستمر با مسئولان بهداشت و درمان خوزستان و وزارت بهداشت در ارتباط هستیم و سعی می‌کنیم نواقص برطرف شود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.