ظهرامروز ،جلسه‌ای با حضور مقامات استانی، روسای آموزش و پرورش استان و جمعی از تشکل‌های دانشجویی از جمله بسیج برای بررسی مشکلات این سازمان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علی حصاری مسئول بسیج دانشجوی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی   با اشاره به مشکلات ساختاری در نظام آموزشی اظهار داشت: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی در خصوص مشکلات این سازمان نامه‌ای به مدیرکل آموزش و پرورش استان ارسال کرده بود.

او  افزود: در نامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آمده بود که برخی مسائل و مشکلات در آموزش و پرورش وجود دارد و در راستای مطالبه‌گری، مسئولان این سازمان باید پاسخگو باشند. در این خصوص نامه‌ای هم به استاندار آذربایجان‌شرقی ارسال شده بود.

او تصریح کرد: در این خصوص مقرر شد جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی، مسئولان عالی آموزش و پرورش استان، جمعی از تشکل‌های دانشجویی و اعضای بسیج این دانشگاه برگزار شده و این موارد بررسی شود. این جلسه در روز‌های آینده با حضور افراد یاد شده برگزار خواهد شود. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان در راستای مطالبه‌گری، مسائل و معضلات اجتماعی و آموزشی این نهاد را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.